Absolutt Humør!

Åhhh jaaa, for en gjeng!

Jeg har vært på førpremiere! Igjen var jeg så heldig å bli invitert til byens ærverdige humorhus Stavangeren. Det er noe sjelelig og nostalgisk å besøke denne bygningen som rommer så mye historie, og denne gangen stod det altså musikals revyfest på agendaen. Jeg elsker denne sjangeren, og synes dessverre det blir sjeldnere og sjeldnere man får oppleve gode sådane, men firerbanden som opptrådte i går, leverte så til de grader.

“Absolutt Humør” med Sigrun Eriksen, Kristin Svensen, Magnor Kvammen og sist men ikke minst Pål Hjelm, fikk virkelig satt i gang lattermusklene mine. Det var altså så godt le og til tider gapskratte av kropper helt ute av kontroll, tørr voksenhumor, våre nye herlige landsmenn og ikke minst dagens, kremt, bloggere. Noe uventa ble tårekanalene åpnet også, så det var godt gjengen min satt på balkongen, godt gjemt, så jeg kunne tute litt i fred og ro. Neida, litt tankespinn har vi alle så absolutt godt av innimellom, og det tok jo ikke lange tiden før latteren var tilbake.

Dette bør dere altså få med dere, folkens. Det er så kjekt med litt humor i den travle hverdagen. Nå går det mot mørkere tider og ikke minst et stressende førjulsmas, så hvorfor ikke roe det ned litt i godt selskap med god underholdning? Jeg skal faktisk i løpet av denne uken, sette meg ned og se om det er noe kjekt for barnfremover også. Jeg elsker nemlig å komme meg opp og ut av sofaen innimellom slaga, få det showa!

 

Jeg tok selvsagt en haug bilder i går, men jeg vil jo ikke røpe for mye. Gå heller å få det med dere. En god latter forlenger jo livet sies det.

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#revy #underholdning

1 kommentar
    1. Jeg var og så revyen ikveld,den var knallbra.
      Anbefaler virkelig folk å få med seg denne.
      Ønsker deg en fin kveld:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg