Møt Mia, vårt nye familiemedlem ❤

Hei igjen, ja her har dere altså den nye katten vår, Mia ❤

Det fire måneder gamle nurket er St. Hans barn fra Os, og har den siste tiden bodd rett borti høgget her hos verdens beste familie. Dessverre ble matfar i huset veldig syk, han var allergisk, så da var jeg ikke sein med å trå til når de trengte et nytt hjem til herligheten.

Det er nå litt dyr her fra før av å forholde seg til, men jeg tror Mia kommer til å gli godt inn etterhvert. Velkommen skal hun nå i alle fall være ❤
 

Jeg har vært i stallen allerede, og nå er jeg på ladning til Bjørn Erik og jeg skal gå i fakkeltog mot pels. Etterpå går turen opp til en kompis av Bjørn Erik som bor i byen, for det er dumt å dra hjem igjen når vi allikevel litt seinere skal på konsert. Jeg har vært å sett Gabrielle to ganger før, og gleder meg som en liten unge til å få oppleve fyrverkeriet av ei dame en gang til. Vi har med andre ord en hektisk og spennende lørdag i vente.

Håper dere alle nyter dagen, klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

4 kommentarer

Siste innlegg