Ingen god musikk-kunnskap, ingen snop!

Halloweeeeeen!

Jeg har ingen unger selv som går “knask eller knep” rundt på dørene her i år, men vi er selvsagt med og feirer denne gledens dag for alle barna. Derfor gikk turen tidligere i dag til industrifirmaet Smed T. Kristiansen AS, som hadde samme tilbud i år som i fjor med å vannskjære de medbragte gresskarene våre. 

Det der er altså så rått! Gresskarene blir så superkule. Jeg kunne velge mellom seks motiver, og noe mer skumlere enn Nord-Koreas diktator Kim Jong-un finnes vel egentlig ikke, men jeg måtte følge hjerte å få med meg et eksemplar at Gene Simmons, bassisten og vokalisten i fyrverkeriet Kiss. 

Det var ikke så enkelt for de her hjemme å se hva jeg hadde valgt, men når mørket kom og stearinlyset ble tent på inni, tok i alle fall ungene mine det på strak arm. Ikke alle ungene i gata var like sikre på denne “uhyggelige klovnen”, men når de dro videre visste de det. Ikke dumt med litt god musikkhistorie sammen med alt snopet…
 

Kule, ikke sant?

Mille har akkurat kommet hjem fra sprangridningen og er megasulten. Det høres ut som hun sulter i hjel hvert øyeblikk, så jeg får vel komme i grytene. Vi får heller skrives mer i morgen.

Fortsatt god Halloween!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg