HELT RÅTT!

-reklame/sponset produkt-

Hei igjen!

Jeg elsker den kjære mannen min. I over 21 år har vi vært gift, og ennå gir han meg sommerfugler i magen. Han er trygg, omsorgsfull og utrolig samfunnsengasjert og opplyst. Han er mitt alt, som støtter meg i bratte oppoverbakker samtidig som han er den aller beste å dele livets små hverdagsgleder med. Min aller beste venn, forlanger ikke mye. Han setter barna og meg først, og sier heller aldri nei når folk trenger en hjelpende hånd. Alt i alt så føler jeg meg altså svært privilegert og heldig. Jeg er rik. Rik, som har han ved min side ❤

Når ungene og jeg har bursdag, overrasker han alltid. Han setter himmel og jord i bevegelse for at ønsker blir innfridd. Selv ønsker han seg aldri noe. Så lenge han får lufta Harleyén, eller får gått på en fotball- eller ishockeykamp i ny og ned, er han fornøyd. Han ser helst at pengene våre blir brukt fornuftig, og ikke på ting til han, så som kjæreste til en som mener “han har alt”, er det ikke alltid enkelt å finne på noe. For det kommer ikke på tale å kjøpe noe, “bare for å kjøpe noe”. 

Jeg synes så absolutt den kjære mannen min fortjener å bli overraska en gang i blant. Jeg er derimot ikke så god på idéer, så når han fylte år i mai, henvendte jeg meg igjen til YouWish for hjelp. For sist gang ble jo dette en suksess, når guttedrømmen hans gikk i oppfyllelse, les gjerne her, så nå lurte jeg på om de hadde noe annet som også kunne friste. 

YouWish skreddersyr opplevelser til liten og stor. De har over 400 flotte gavetips til han, henne, kjæreste, søster, bror, venn, far, mor, bestefar, bestefar, ja absolutt alle. De har gaver i alle prisklasser, og 365 dagers gyldighet og bytterett. Det er enormt mye å velge i mellom, og denne gangen ble det en fartsfylt overraskelse på Bjørn Erik. Han skulle nemlig få muligheten til å nyte en rålekker Porsche eller Ferrari.

Bjørn Erik ble skikkelig tatt på senga denne gangen. Han har aldri hatt gleden av å sitte i, eller kjøre noe lignende, og som dere vet, er han mer en nok fornøyd med å putle rundt i den nyinnkjøpte lille Twisyén vår. Et halvt år etter bursdagen, fikk den blomstrende fargeklatten vår hvile, for nå var det på tide å innkassere gaven.

Eieren av bilen, Roy, kom til avtalt tid, med den råeste Proschen ever, og Bjørn Erik og han fant med en gang tonen. Jeg forstod raskt at det var på tide å trekke seg tilbake og la gutter være gutter, for er det en ting jeg ikke har peiling på, så er det bil. Bare høre her dere:”Motoroppgradering til 420hk (500hk med racefuel). GT3 Throttle Body, Lightweight flyweel og X51 clutch kit, Milltek eksos, Porsche GT3 Cup understell, Moton Clubsport Chassis, Brembo big brake w/Endless brakepads, Heigo Clubsport bur, Teachart aerokit w/rear Wing. 0-100 km/t på 4,1 sekund, 0-200km/t på 11,5. V-Max 315 km/t”. Ehhh, det eneste jeg skjønte av det her, var den aller siste setningen.

Det er ikke bakseter på disse bilene her, så jeg fikk ikke være med (gudskjelov). De føyk avgårde, og en god stund etterpå fikk jeg tilbake en mann med et stort smil. “HELT RÅTT”, var det første jeg fikk høre. De hadde tatt yndlingsruta han selv pleier å ta med Harleyén, og han hadde virkelig fått testa ut hva doningen var god for. Vel, ikke toppfarten så klart, men kjørt bil på en helt annen måte enn det han var vant til. “Helt rått”, er godt nok for meg. Så lenge han var fornøyd, så er jeg fornøyd ❤

 

Snart jul, hva skal jeg nå finne på mon tro?

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg