Godt gjort ❤

God torsdag, dere ❤

Ryddeprosjektene mine pågår i det uendelige, det ene tar det andre. Det går sakte men sikkert fremover, men det er nå litt koselig å gå rundt sånn og småputle også da. Særlig i dag, når det dukker opp ting jeg helt hadde glemt jeg hadde kjøpt. Vel, det var litt kjedelig å finne en ubrukt veske jeg ikke kan bruke fordi stroppene er for korte til å ha på kryss over skulderen, men nå ligger den på Finn.no, så det var endelig godt for noe at jeg fant den.

Det som derimot dukket opp i en veeeldig lett papirpose, som jeg derfor var på vei til å kaste, var tre nydelige håndlagde flamingokort lagd hos de flinke ungdommene på Bergeland skole. Vi skal ikke se bort i fra at Mille kanskje en dag begynner på denne skolen. Her har nemlig elever med spesielle behov et helt fantastisk tilbud, hvor de blant annet får opplæring i arbeidstrening. Her tilpasses opplæringen etter hver enkelt elev, og de har en rekke samarbeid med bedrifter så de en dag kanskje får muligheten til å sysselsette seg. At disse ungdommene er flinke, er sikkert og visst. Det bevises i butikken God Gjort, hvor mange av tingene disse elvene har lagd selges.

Tidligere har jeg blant annet vært der og kjøpt et nydelig humlehotell, les gjerne her, og i dag fant jeg altså disse tre nydelige kortene med konvolutt til. De kostet kun 20,- pr. stk., og det var de virkelig verdt. Sant de var fine?

 

Jeg tenker jeg må innom en dag og snoke etter julegaver, for det må da være litt ekstra kjekt å få en gave en vet det ligger mye god varme og omtanke bak ❤

Håper dagen er god, klemmer sendes i fleng, Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg