God helg ❤

God fredagskveld, dere ❤

I skrivende stund sitter (ligger) bestis Tonje, Bjørn Erik og jeg og ser filmen “The Lost City of Z” med überkjekke Charlie Hunnam (Sons of Anarchy). Jeg stemte et høyt og tydelig JA,for å se filmen når jeg hørte han spilte hovedrollen, men jeg tror han må ha gått ned 25 kg for rollen, for her er han dessverre ikke særlig sexy lenger. Kanskje ikke så rart, siden dette er en biograf, og da må den jo være “as true as possible”. Jaja, dette ble ikke den “Indiana Jones” filmen allikevel, men har vi først begynt å se en film, ja da ser vi den “until the bitter end”. Vi har nok heller ikke vondt av litt historie.

Vi har lagt bak oss en travel uke med mange timer i stallen, samvær med gamle gode kollegaer, psykomotorisk fysioterapi, en viktig markering for et nazifritt Stavanger, sykehusbesøk med Mille og på tampen her blitt beæret med en nydelig rørende låt. Det skjer altså litt innimellom slaga her, livet går sin vante gang, vi overlever – alltid ❤

 

Jøss, der var filmen ferdig, og jeg veit ikke helt om den er å anbefale. Nei, jeg er redd vi ble blendet av skuespiller-lista, og ikke var helt klar for reinspikka historietime en fredags kveld. Så nå blir det TV2 de neste timene, vi får kjøre safe, så alle blir fornøyde. 

Ha en “fab” fredagskveld videre, kos dere!

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#mammablogg #hverdag #hest

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg