Klarer ikke å motstå fristelsen…

Heihei, igjen.

Jeg trenger så absolutt ikke mer julestasj. Det er ikke mange årene siden jeg rydda i, hold dere fast, 13 store esker på loftet, hvorpå jeg faktisk klarte å selge unna og gi bort halvparten. Der og da lovet jeg meg selv å aldri mer kjøpe en juleting, men det løftet klarer jeg selvsagt ikke å holde. 

Jeg har for lengst slutta å pynte i en spesiell stil til jul. Før klarte jeg ikke å blande farger, og var gjennom noen år kun med gull, så med sølv og etterhvert gikk alt i hvitt. Nå derimot, kræsjlander jeg det hele med crazy farger og barnslig moro.

Når jeg derfor kom over disse to fargeglade herlighetene her, kunne jeg selvsagt ikke motstå fristelsen på å raskt gjøre de mine. Jeg spurte selvsagt også butikkdamen om hun hadde flere, for jeg veit det er flere enn meg som hadde elsket dem. Dessverre var det ikke flere igjen, så synd for dette hadde vært den perfekte lille julegaven under hundre kroner, ikke sant?

 

I dag venter det en ny sprangtime for lille snuppeline, og den lille “puppen” vår skal få vinterdekk. Jeg er litt skeptisk til hvordan Twisy´en er å kjøre på glatta, om den i det hele tatt kommer opp bakkene her, “time will show”. At den begynner å bli kald å sitte i kveldstid fra stallen og hjem er sikkert og visst, men vi pakker oss inn i varme klær, og ikke minst hvert vårt store pledd. Det er friskt, god gjennomtrekk, så ingen trenger i alle fall ikke å være redd for at jeg kommer til å sovne bak rattet. Det er vært et forferdelig ruskevær her på Vestlandet i det siste, surprise – not, men det har ennå ikke stoppet oss i å bruke bilen. Den er og blir kul, og er nok noe av det smarteste vi har skaffet oss på lenge.

Ønsker dere alle en super tirsdag!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#jul #gavetips

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg