What a day!

Hallo igjen, dere!

Det er ei lykke at jeg snart er i mål med denne dagen. At jeg i det hele tatt sitter ganske så avslappa her på Sola flyplass nå, og venter på at forsinka fly fra Oslo skal lande i uværet, så jeg får kommet meg hjem til na mor i Oslo. Jeg er som regel ganske god på å planlegge, jeg pleier å fylle så lite som mulig inn i agendaen på slike reisedager, men i dag ble det mye kjøring frem og tilbake. Godt bomringen lar vente på seg, for det hadde kosta flesk i dag å kjøre av brua hele fire ganger…

 

Jeg var oppe og hoppet i klærne med de andre i huset i dag, og fikk da unnagjort det meste av pakkingen.

Tilbehøret til gaven jeg tok med, var av stor interesse for vårt nye familiemedlem. 

Rett før klokka var slagen ni, var jeg på plass hos veterinæren med Mia. For å få henne undersøkt, registrert og gitt henne grunnvaksinen.

Så klart litt skeptisk, men etterhvert ble hun ganske husvarm.

Grunnvaksine mot kattepest og katteinfluensa er et must for alle våre små.

En liten pust i bakken, på badegulvet, mens Mille skiftet til stallklær og oppdaterte meg på dagens skolehendelser.

Stallen neste.

En liten svipptur innom posten.

 

Neglene er fikset av flinke Torunn og snille Amalie har fått på plass vippene mine igjen etter det uheldige møtet med kommoden til Mille.

Enda en svipptur ut, denne gangen på apoteket.

To minutters kisskliss med mannen.

Endelig baconpyyylsa på Sola flyplass.

Nå kommer jeg, mitt kjære Oslo.

Nå blir jeg kalt opp her, det er klar for ombordstigning.

Skrives i fra Oslo, fininger!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg