Beste kvelden på lenge…

Hellu, hellu!

I dag har jeg altså sååå gode vibber i kroppen. Kvelden med jentene i går, ble altså en skikkelig kosemoseoverdose kveld, og så inni hampen etterlengta. Først var jeg litt lei meg over at noen ikke kunne komme, og det så jammen meg mørkt ut der et øyeblikk. Motivasjonen var på bånn og det var tungt å dusje og kle seg etter en lang dag i stallen, men når de av oss som kunne først møttes, steg energi maksimalt.

Det er ikke ofte vi treffes sånn hele gjengen, men når vi først legger godviljen til og finner hverandre, kjenner jeg hvor mye jeg egentlig savner dem. Vi er så opptatt alle mann med vårt, livene til de fleste ruller i turbofart, men det finnes jo egentlig ingenting viktigere her i livet enn å ta vare på de gode relasjonene. For hva er vi egentlig uten gode venner i ryggen? Jeg ville i alle fall ikke vært foruten, og det kjenner jeg virkelig på i dag.

Her i huset blir det lite pinnekjøtt på meg i jula, siden resten av flokken ikke er så gira på det, så i går spiste jeg altså noe av det beste jeg har smakt på lenge. Hadde jeg vært en bikkje så hadde jeg sleika tallerkenen etterpå, jeg var i himmelrike. Fikk selvsagt brun ribbesaus til i steden for fett også, helt prima ballerina. Prikken over i-en var å trekke seg litt tilbake fra resten av gjesten på restauranten og finne et rolig sted å nyte desserten. Hele gjengen er jo mer eller mindre i overkant matglade og vi setter også stor pris på kreative desserter. Min riskrem med bringebær is og karamelliserte mandler var så snadder god, at det faktisk stoppa meg for å snakke en stakket stund. Apropos “snakke”, djiiisus som vi er gode på det! Det går på inn- og utpust med de fleste av oss, så vi til tider er nødt til å rekke opp hånda for å få sagt det vi har på hjertet.

En magisk kveld, med en magisk gjeng ❤

 

Nå venter jeg på at snuppeline skal komme hjem fra skolen, så vi kan komme oss avgårde til stallen. Det blir visst mye vind her på Vestlandet i dag, så vi må få sikra alt av løse gjenstander der ute. 

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#jul #venner

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg