Så klart jeg måtte ha “pels” til Twisyén!

Heihei, fine dere!

Her hjemme er det full bakings på gang. Mille har to jenter fra klassen på besøk (JIPPIIIIII!) og Bjørn lærer de å lage amerikanse drømme cookies. Det er så herlig å høre hvordan de putler rundt og koser seg samtidig som jeg sitter og pakker inn dagens innkjøpte julegaver. 

Dere må derimot se hva som kom i posten nylig. “Pels” til ratet i den lille pimpa Twisyén vår. Bjørn Erik bryr seg egentlig ikke lenger om hvordan den lille “puppen” ser ut, men han synes dette var litt “overkill”. I tillegg fant han ut at det er umulig å se speedometeret og ikke minst hvor mye strøm det er igjen. Jaja, det er selvsagt ikke bra, men vi trenger nå i alle fall ikke å bruke votter lenger…

 

Nå skal jeg joine kjøkkenfolket og mekke i sammen en hjemmelaga pizza til jentene. Så blir det å flate ut i sofaen i armkroken til Bjørn Erik. Det er godt å ha han hjemme igjen, jeg nyter det, særlig når jeg veit han skal på vift igjen til uka.

Kos dere!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg