Da var det denne koselige tiden av året igjen ❤

Hei igjen, dere ❤

Jeg har fått avgårde et par runder med julekort, men det er ennå en god bunke igjen. Det er koselig å sette seg ned i fred og ro og putle med det her. Det sendes hver og en gode tanker og det mimres, så denne tradisjonen synes jeg det er verdt å ta godt vare på.

I år og som i de tidligere bloggeårene sender jeg ut til dere lesere også. Det er koselige å få gjøre en liten forskjell for noen, så i år har jeg bestilt enda flere kort enn før. Send meg gjerne navnet og adressen din på mail [email protected], eller legg igjen en kommentar her på bloggen. Jeg sender så langt kortene rekker ❤

 

I kveld skal Mille-mor på juleball med sjette og syvende klasse på skolen. Forventningene er store, så nå drar jeg i stallen og steller Sol, så vi har godt tid på oss i ettermiddag til å fjonge henne opp. Så da skrives vi heller igjen i morgen, dere! 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#mammablogg #hverdag #jul

5 kommentarer
    1. Jeg vil gjerne ha julekort! 🙂 Alltid koselig å få noe i posten, spesielt nå før jul. 🙂 Adressen min er Haugarvn. 6, 3242 Sandefjord. 🙂 Ha en super dag! <3

    2. Ja takk, kjempekoseligt å få julekort 🙂 Siv Aina Røyrvik Hauge
      Terje Vigens Vei 65 4083 Hundvåg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg