Del to av “eventyret om årets juletre”, gikk mye bedre…

God tredje advent ❤

Jøss, da var jammen meg treet på plass i stugo, dere. Det er faktisk minusgrader her i Stavanger også, så først stod treet en hel kveld i bøtte med vann inntil husveggen, deretter hele natta i boden for så å få komme inn i varmen i morges. Jeg er litt skeptisk til om dette blir bra nok siden det står nokså nært ovnen som vi sprengfyrer i nå om dagen, men jeg får håper det er bittelitt barnåler igjen til julaften.

I år så har vi skaffa oss sånn snaisen juletreskjuler, men det er godt hjernen min var årvåken der for en stakket stund for jeg tror neppe de er ment for folk med tre som skal vannes. For det er selvsagt helt umulig å vanne uten en slags luke man kan stikke hånda inn i. Snartenkt hunk ordnet selvsagt dette ved å skjære til en, så nå blir alt så myyye enklere. I tillegg så hadde jeg faktisk skrevet “husk plastikksekk under her” på en post-it lapp på duken som juletrefoten skal stå på. Jeg erindrer at jeg hadde en del uhell i fjor, hvor det rant over under vanningen nesten hver bidige gang, så i år blir det bra, dere.

Nå skal treet få stå i all sin prakt upynta til i morgen, så vi kan få ordna oss til juleshowet i stallen i dag. Jentene har øvd i ukevis og skal endelig få vist seg frem for venner og familie  ❤
 

Nyt dagen  ❤

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#jul

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg