It´s all about having å good time ❤

Heihei ❤

Nå tror dere sikkert at hu derre “Nina Sprell Levnede” har fullstendig roen i sitt nyvaska nypynta julehus, men nei, det er helt feil. Det begynner selvsagt å ligne på noe, men jeg tar det hele fortsatt med knusende ro. Jeg veit jo at vi kommer i mål til slutt, og gjør vi ikke det, ja så gjør vi ikke det. Bra blir det uansett, så lenge vi har hverandre og vi alle er såpass friske og raske. 

Jeg ser veldig mange hauser seg opp og går med veldig høye skuldre om dagen, og jeg må innrømme at jeg har mine “ups and downs” innimellom jeg også. For jeg har jo en formening om hvordan jeg vil ha det, hvordan helhetsbilde blir til slutt. Jeg ønsker å skape en fin tid for ungene mine og møte de på alle de forventningene de gjerne har. 

Jeg tror jeg med hånda på hjerte kan si at det minsten liker aller best, er at vi foreldre stiller opp for henne, i stallen og hos hesten hennes Sol. I helgen hadde godhjerta Helle igjen ordnet det slik at ungene fikk vist seg frem i all sin prakt. Noen red Santa Louisa, andre som nisser og sannelig fikk de til å være snømenn også. For Mille er det kjempestas å ha heiagjengen sin med seg på sidelinja og prikken over i-en var at nabovenninnen Kaja også var til stedet ❤
 

Nå skal jeg begynne å pakke ut av posene som ble med inn fra bilen i går. Jeg fikk nemlig ikke gjort det i går fordi jeg har bestemt meg for å gjøre noe kjekt med Mille hver eneste dag nå. Hvis det formodninen skulle gå ut over husvask eller andre kjedelige sysler, ja så får det heller gjøre det. I går gikk vi derfor ut og spiste etter en noe tårevåt avskjed med storebror på flyplassen. Mille synes det er veldig rart å ikke skulle feire jul med Dennis, men nå har vi jo vært så heldige å hengt med han i flere dager. Mommo er uansett snart på vei, så kosemoseoverdose blir det jo garantert ❤

Jeg håper dere alle nyter dagene, klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#mammablogg #hverdag #jul #fhesterbest

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg