Fargeglad galskap!

Hallaisen dere!

Nå er det jul, dere ❤ Mamma og katten hennes Sofia kom med nattoget i dag, og Mille har hatt sin aller siste skoledag for i år. Bjørn Erik er i Kristiansand, men fra i morgen av, setter også han inn bremsen og tar seg noen dager velfortjent juleferie. 

Juletreet, vårt fargesprakende galskap står endelig ferdig pynta. Jeg har for lengst gitt opp den reine stilen jeg hadde før, hvor alt kun ble holdt i et par farger. Nå klæsjer jeg på alt. Hadde noen fortalt meg for ti år siden at det kom opp rosa og lilla dill på treet, så hadde jeg nok vært fort ute med et “yeah reigh ” og himla med øynene, men i dag elsker jeg alle de rosa flamingoene og de eventyrlige enhjørningene. Treet bærer også preg av alle reisene våre. Jeg er nemlig alltid på utkikk etter julepynt, selv sommerstid.

Nå krysser jeg fingre og tær for at kattene våre Mia, Lala og mamma sin Sofia lar all stæsjen få henge i fred, så den kan lyse for oss i alle sin prakt helt til trettende dag jul ❤

 

Nå har Pelle-mann kommet på besøk for mamma har laget kjøttkaker i brun saus og pottitter. Så absolutt ingen hverdagskost her i heimen, men så absolutt favoritten når besteforeldre tilbyr seg å lage. Mille er i stallen, og nå gleder hun seg over å kunne være der så lenge hun vil, men regner med at mamma sine kjøttkaker lokker henne hjem etterhvert.

Klem Nina
 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#mammablogg #hverdag #jul

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg