Nå går alle fristelsene på hue og ræva ut dørene her!

Yeah, endelig nytt år og helt blanke ark!

Jeg håper dere alle hadde en koselig feiring i går. Vi rømte ut på landet, til venninnen min Vibecke som bor langt unna alt sjas og mas, for Mille-mor fikser fortsatt ikke smell. Hun fikk panikk allerede for to dager siden, og har siden da hele tiden sett seg over skulderen for mulige pek. Det smalt selvsagt noen få raketter utenfor huset vi var i i går også, men ikke i så stor grad. Tårene var derimot ikke så langt unna, for hun utfordret seg selv rett og valgte å gå ut for en stakket stund med pappaen sin. Det skulle hun selvsagt ikke ha gjort, men jeg synes uansett det er bra at hun pusher seg litt, så hun ser at ingenting galt skjer. 

Det ble ganske seint i går før vi fikk lagt oss, og Bjørn Erik og jeg dro det ut i det lengste før vi stod opp. Vi grua oss skikkelig for fra i nå av er det slutt på snoperushet vårt. Dere vet, vi er jo helt klin kokos sprøe når det kommer til å kose oss litt ekstra, og det har blitt alt for mye det siste. Vel, det har faktisk vært litt digg å drite i hva vi døtter i oss også. Vi har spist akkurat hva vi har villet, og samtidig klart å la være å tenke så mye på hvordan vi ser ut. Nå er det derimot punktum finale. Da vi bestilte Las Vegas turen, satte vi oss som mål å kose oss ut julen og deretter fjerne alt av fristelser og kutte ut all fråtsinga.

Jeg tror det er lurt av meg å “si det høyt” her på bloggen også, for da må jeg virkelig ta meg sjøl i nakken å gjennomføre det For jeg kan jo regelrett ikke lyve for dere, kan jeg vel? Nope! Om tre måneder flyr vi avgårde på årets store eventyr, og jeg skal legge alt til rette for at dette skal gå sånn nogenlunde knirkefritt. Skal jeg forresten trå til og fortelle dere hva vekta mi viste i morres? Hmm, det må jeg faktisk “smake” litt på, jeg må la det synke inn…

 

Mille er i stallen aleine i dag, mens Bjørn Erik og jeg rydder i kjøleskapet og som dere ser også i det evinnelige store snopeskapet. Samtidig ryker det meste av julepynten også i dag. Alt utenom det nydelige juletreet. Jeg klarer rett og slett ikke å kvitte meg med det ennå, for det er så herlig å hvile øynene på det i noen dager til.

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#mammablogg #hverdag #nyttår

1 kommentar
    1. Her e d jaggu åsså slutt på kosemosinga !! Det siste året har eg lagt på meg “bare” 2 kg, men d hjelp jo fint lite når vekta vis 89.4 kg, mot 77 kg for 11/2 år sia..hjelp heller ikke å vær 175 cm over bakken og forsåvidt bær kiloan greit når man føl seg crap i str 42 !!! Eg ska føll me og forhåpentligvis finn motivasjon og inspirasjon her 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg