Da tar trioen helg, dere!

Åhhh, da var flokken min samlet igjen ❤

Bjørn Erik kom akkurat inn dørene her etter en hel uke i Oslo på LO skolen. Det er utrolig godt å ha han hjemme igjen for jeg må innrømme at jeg helt hadde glemt hvor kjipt det er å være så mye alene. Jeg trodde jeg var ganske så dreven etter å ha hatt han offshore i 25 år, men nei, det er noe helt annent å være to om ting i hverdagen når man først har blitt vant til det. 

I dag har jeg betalt alt av regninger, og det er nok ikke bare denne dama her som synes den første måneden i året er nokså stri. Man håper man har klart å holde hodet over vannet og ikke slått så alt for stort på stortromma. Bunken forsvant nå i alle fall, men det blir ikke all verdens fråtsing på oss den kommende måneden. Vi er helt nødt til å være forsiktige, så de kommende drømmene for året kan gjennomføres.

I tillegg har jeg gått nøye gjennom kalenderen for de tre første månedene, for å få en skikkelig oversikt over hva jeg og team Thorsen skal ut på av sprell fremover. Holdt på å miste pusten, for ikke pokker om jeg klarer å få med meg alt jeg i utgangspunktet har takket ja til. Jeg var derfor nødt til å ta en del kjipe valg, veie nøye for og i mot, og sende triste meldinger om at jeg ikke kan delta allikevel. Ble skikkelig lei meg, for vennene mine prioriteres alltid veldig høyt, men jeg får det rett og slett ikke til. Jeg er heller ikke noe stor fan av å si “vi får ta det igjen en annen gang”, for man får jo aldri disse spesielle anledningene eller øyeblikkene igjen, men jeg håper det kommer er andre lyspunkt på vår vei som forener oss i hyggelig selskap og lek.

 

Jeg har forresten gått ned 3,2 kg (viktig med komma to) siden nyttår, og jeg synes vel egentlig det går ganske så bra. Savner selvsagt min beste venn Pepsi Maxén, men tror ikke han er den aller beste å omgås med i lengden. Fruktskåla fylles heller opp, og jeg må si det er mye koseligere å bære med seg hjem det fra butikken enn tunge 6 pk med 1,5 liters brus.

Det er jammen meg godt å få han hjem igjen…

Seee, to nye julekopper has arrived from the UK. Ser helt ubrukte ut, sååå fine.

Nå har vi funnet frem noe kjekt å se på TV´n i sammen, det falt på Mesternes Mester og så tenker jeg vi endelig skal få begynt på den siste sesongen av Broen. I morgen skal heile hurven på dugnad i stallen og etterpå blir det grillings.

Håper dere alle har lagt en bra uke bak dere og at helgen behandler dere like fint, klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#mammablogg #hverdag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg