Alle mann i arbeid – dugnadsfeberen herjer!

God lørdagskveld, fintfolk ❤

Jeg har aldri vært så flink til å stille opp på dugnad, er utrolig dårlig på fysisk tungt arbeid, og det der blir nok ikke akkurat bedre med åra. Jeg har derimot ikke så dårlig samvittighet, for Bjørn Erik er på ingen måte arbeidssky. Han tar gjerne i et tak, og synes alltid det er stas å kunne bidra der hvor vi jentene henger aller mest, nemlig i stallen.

Vi ble en fin liten gjeng i dag, og selv om jeg gjerne ikke bidrar så alt for mye, klarte jeg å spyle og rake. Ungene synes det var så stas å ha oss foreldre rundt seg, og de var jammen meg ikke seine med å ta hver sin bøtte og plukke opp en god trillebåre med stein i ridehallen. Alle monner drar, så etterpå vanka det pølser og saft i belønning. 

Det ble ingen ridning på Mille og Sol i dag, men det går helt fint å ta en fridag innimellom kun med stelling og kos ❤

 

Åhhh, i dag er det snopedag, og jeg kan ikke få sagt hvor gira jeg er på å nøye kunne plukke ut noen få ting som bare er mine. Bjørn Erik ble litt snurt over at vi ikke dro innom butikken og storshoppa smågodt, men jeg mener vi bør kvitte oss med alt vi har her hjemme først før vi kjøper inn noe nytt. Så i kveld ryker nok julesnopet.

Ha en fabelaktig god lørdagskveld, dere!

Kyss og klem, Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#mammablogg #hverdag #hest

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg