Drømmesøndag

Jeg husker ikke sist gang jeg hadde slike en avslappende søndag. Hvor jeg på ingen måte utenom en liten luftetur med Pippi, trenger å bevege meg utenfor huset s fire vegger. Reprisen fra gårdagens “Hver gang vi møtes” ruller på TV´n mens alle putler rundt med sitt.

Bjørn Erik reparer noe i vaskemaskinen mens han sprengfyrer, skifter lyspære ute og om litt skal han forsøke å hente frem alle de tapte 30.000 bildene mine som ligger glemt på den forrige Macén min som døde for tre år siden. Jeg har ikke sett han så avslappa på lenge, og det gleder meg.

Mille flyr litt frem og tilbake. Hun elsker Tshawe, den ene i duoen Madcon som er første mann ut i det populære lørdagsprogrammet alle kommer til å ha en meningen om fremover. Hun har derimot ikke roen i kroppen til å se alt, for om litt har hun en avtale med venninnen sin Kaja om å være med på et besøk i den nyoppstarta trampolineparken byen. Det er uvant å ikke skulle ut i stallen, men også veldig deilig å ha andre planer for en gangs skyld. Før hun drar, har hun lovet å rydde rommet sitt og legge sengetøyet sitt til vask, så derfor vimser hun litt opp og ned trappene her.

Selv føler jeg på en indre ro jeg ikke har hatt på lenge. Det er deilig å ha en dag fri. Vasker og rydder vekk litt tøy, lager en omelett, finner middag i frysere, klipper nyvaska Pippi, skjærer opp en appelsin og ser enda en episode av “The Real Housewife of New Jersey”…

 

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#mammablogg #hverdag #dyr

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg