Do-stæsj på plass!

God kveld, fine dere!

Dagen i dag har bestått av å få underetasjen opp å gå igjen etter at den i det siste har vært preget av rot og oppussing. Det ene tok det andre, det ble skrubba og vaska, for det er jo så kjekt å få alt skikkelig på stell igjen, men plutselig var det ettermiddag og stallen igjen. Denne gangen måtte derimot Mille være der litt aleine, for Bjørn Erik og jeg ha besøk av hunden Hugo som snart skal komme å bo litt hos oss. 

En skikkelig gla´gutt av en Welsh Springer Spaniel har altså vært her med eierene sine, og jeg smeltet pladask for den lille storsjarmøren. Akkurat passe nyskjerrig på alt, og en gentleman uten like ovenfor lille frøken snerpe. Pippi har på ingen måte lyst å dele meg med noen, men hun ble nå litt varmere i trøya av guttebesøket etterhvert.

Ellers kom han far hjem med hele tre overraskelser i dag. Det største var nok billetter til musikalen “Billy Elliot“, som for tiden går på Sandnes Kulturhus. Det er lenge siden vi tuppene har fjonga oss opp og vært på teater, og denne klassikeren har vært et høyt ønske lenge. Godt han far fikk ut fingeren før det var for seint, for det er lang tid mellom hver gang slike go´biter dukker opp.

Den andre overraskelsen var jammen ikke dårlig den heller. En gedigen Kahler vase, kjøpt for en slikk og ingenting på Finn.no. Jeg veit det er en del av dere som har blitt nokså lei av dem allerede, men jeg er fortsatt ganske så glade i mine. Har fått alt jeg har i fra før av i gave, og da er det jammen meg morsomt å komme over et slikt røverkjøp i tillegg.

Det tredje han far hosta opp, var lys til lille-doen nede, altså til selve doen. Det er så harry kult, og jeg har ønsket meg det i en evighet. Bjørn Erik har faktisk kjøpt inn slikt tidligere i bøtter og lass, men alt var plutselig en dag gitt bort til venner og familie. Nå derimot, er det discofest på doen her hjemme også…

 

Jaja, bedre seint enn aldri dere, men nå tar jeg kveld. Håper livet smiler, klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

3 kommentarer
    1. Hei 🙂 Etter å ha lest overskriften og begynt på selve innlegget, må jeg innrømme at jeg trodde underetasjen du siktet til var av den kroppslige sorten. Jaha, tenkte jeg, det var da veldig til hvor ærlige vi var om manglende stell, rot og oppussing. Men det kan jo skje den beste av oss, hvem orker vel å sørge for at alt ser striglet ut til enhver til “der nede”. Intimhygiene er jo ikke bare enkelt. Så skjønte jeg hva du egentlig mente….. Hehehe.
      Leser bloggen din hver dag og synes den er utrolig fin og innholdsrik. Godt jobba!
      God helg til deg og dine 🙂

    2. Heidi: Åhhh, nå lo jeg godt! Vel, jeg har vært dristig å delt underbukse bilder og ganske så intime detaljer før, men denne gangen var det ganske så uskyldig 🙂
      Tusen takk for gode ord, det varmer på dager som det her hvor motivasjonen uteblir. En blir litt tullerusk av å være så mye inne, selv om jeg elsker sofakroken min. Det er godt vi går mot lysere tider…
      En riktig god helg til deg også 🙂

    3. Takk for det 🙂 Har fulgt deg noen år, så jeg visste jo at du kunne være ganske åpen om sånt. Begynte likevel å stusse da jeg kom til ordet “oppussing”. Hvordan pusser man opp der, liksom? Da må man jo gå ganske drastisk til verks, hehe.
      Håper denne bloggen består i lang tid framover! Jeg leser noen blogger fast, men din er den første jeg søker opp hver dag. Mye fordi jeg kjenner meg igjen både ift til alder og helse. Har en sykdom ganske like din ( ME), og vet så godt hvordan det er å tilbringe så mange rolige dager inne. Lysere tider betyr gjerne litt bedre helse, så det er virkelig etterlengtet her også.
      Håper dagen i dag er, og blir, en god dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg