Kliss klass, spy i munnen!

Happy Valentines Day, kjære dere 

Ja, da var dagen her igjen, dagen jeg tror blir hata like mye som den blir elska. Folk løve-løve-løves hverandre i plenum, og for oss noe stive nordboere, blir det for mange noe “too much”. Eller som den gretne gubben på jobben en gang sa:”Enda en drittgreie adoptert fra USA, bare å styre unna”. Jaja, her i huset setter vi i alle fall pris på litt ekstra løøøve, selv om jeg må innrømme at det drypper litt kjærlighet her hjemme hver bidige dag. 

Jeg hadde faktisk ikke planlagt noe som helst denne gangen, buhuuu på meg, men Bjørn Erik sviktet selvsagt ikke. Han er halt rå på å få en til å føle seg spesiell, og det fine denne gangen var at han overrasket minstejenta Mille også.

I morges når jeg våknet, lå det altså strødd roseblader fra soveromsdøra til Mille og meg ned hele trappa og inn på stua hvor det lå både kort og pakke til oss begge to. Jeg vet ikke hva jeg satte mest pris på, men jeg tror jeg holder en knapp på gleden Mille-mor viste over å bli så inkludert. Han er god som gull som pappa han hunken min, og er jammen meg en herlig kjæreste også, tenk at vi snart har vært gift i 22 år. “Kliss, klass spy i munnene”, tenker mange nå, men jeg kan nå leve lenge på det her 
 

Mellomstemannen Pelle har tatt med seg Mille hjem til seg, og jeg har fått plassert et sort glass rødvin i handa. Nå skal jeg snart ta ut flettene av håret, og se om det har blitt noe krøll. Skal nemlig snart på date, og jeg aner ikke hvor…

Happy Valentines, folkens, løøøve you all 

Kyss og klem Nina

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#mammablogg #hverdag #barn

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg