Bjørn Erik:”Den kjolen er alt for kort!”

Vel, overstått Valentine, dere 

Dere kan tro det haglet inn meldinger fra venninnene mine om at Bjørn Erik var lite likt i blant mennene deres for en stakket stund i går. Med sin “elske i plenum” erklæring, satte han sine medbrødre i noe dårlig lys, noe som da selvsagt fikk han til å smøre på enda tjukkere.

Man skal selvsagt vise at man setter pris på partneren sin alle dager, gjennom hele året, men vi har nå i vårt snart 22 år lange ekteskap gjort litt ekstra stas på denne dagen. Vi unner oss sjeldent å gå ut å spise, det er kun ved bursdager eller andre viktige markeringer, så jeg synes nå det var litt kjekt å pynte seg og gå ut midt i uka.

Endelig skulle jeg få ta i bruk kjolen jeg kuppet for under hundrelappen sist jeg var i Oslo. Sort og glitrende, med volanger på volanger. En skikkelig “løøøve-it” kjole, selv om Bjørn Erik ropte:”Ehhh, er ikke den litt i korteste laget? Du burde kanskje ha en tighst eller en bukse under?”. Nish, eller jo, den er nok litt i korteste laget, men til den prisen fikk jeg ikke akkurat velge og vrake i størrelser. Jeg skulle nok hatt den i en størrelse større, men pytt pytt, kort eller ikke, den fikk duge.

Vi kom nå oss av gårde etterhvert selv i alt for kort kjole og ikke minst for høye hæler, men jeg skulle nå allikevel ikke gå så mange meterne heller da. Bjørn Erik forsøkte selvsagt å lure meg, ved å ta meg med inn på Burger King, og for all del, ingenting slår de chillicheese greiene der, men det var som sagt bare for å erte meg å få frem latteren igjen. Det ble både mer vin og god mat på undertegnede, og ikke minst massering av føttene ved kveldens slutt 

 

Hvor kult er ikke det her da dere? Jeg falt pladask for frisyren til “Hver gang vi møtes” Christel, og sannelig tok hun seg bryet å svare på hvordan hun fikk frem de fine krøllene. Hjertesukk, sånt setter man stor pris på, ikke sant dere?

Nå regner jeg med at Twisyen er lada opp igjen, så nå skal jeg raska på her og dra ut til Mille for så å kjøre henne til kjøpesenteret Kvadrat hvor stallgjengen skal en tur på Mc Donalds. Vi har helt slutta å gå der selv, så hun er selvsagt i himmelrike. 

Ha en fortsatt fin dag, dere!

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg