Fra strie til ny vegg klar for tapetsering, og luftetur i soloppgang…

Happy Sunday, folkens!

Jeg har vært oppe i en evighet allerede, for igjen klarte ikke kroppen å ta til seg snopet (slash fettet) jeg døtta i meg i går.Vel, det er ikke det at det blir så grasalt mye, men i forhold til hverdagskosten gjør lørdagsinntaket magen helt gæærn. Så hvorfor i herrens navn er jeg da nødt til å spise alt dette sukkeret og fettet hver lørdag da, spør jeg meg selv hver bidige søndag. Jo, rett og slett fordi jeg digger det. Dere skulle bare visst hvor mye jeg gleder meg til den aller første sjokolade biten. Det er helt himmelsk, så ultra nydelig at øya ruller bakover. Om det er verdt den påfølgende mageknipen? Tja, jo jeg må nok innrømme det. Jeg klarer rett og slett ikke å leve uten, men bør kanskje moderere det noe.

Det var forresten helt nydelig å gå morgenturen med Mia og Pippi. Sola tar ikke så mye ennå, vi må nok vente noen uker til, men det ga meg allikevel en gryende vårfølelse. Det er helt utrolig at katten vår Mia følger etter oss overalt, at hun uten å nøle blir med ut på brygga her også. En skulle tro hun var redd for sjøen, men nei, hun tar altså sjansen på det meste.

Tenk, i dag kommer skogen min i form av ny tapet opp på veggen her i stua også. Bjørn Erik og Brede har vært super flinke. Jeg trodde faktisk ikke det skulle bli så fint å legge på veggfornyer på den eldgamle strietapeten. I steden for å forsøke å ta av den gamle stria eller i verste fall rive veggen å slå opp nye gipsplater, har de altså klart å lage en helt ny glatt vegg i form av et lag med denne veggfornyeren. Nå ligger alt godt til rette for å legge den nye tapeten, og jeg gleder meg altså noe inni hampen mye til denne fornyingen. 

 

Veggfornyer er virkelig tingen, dere.

Nå er snuppeline også i klærne og den seine frokosten er snart fortært. Vi skal selvsagt en tur i stallen, men ikke for å ri denne gangen kun for å stelle. Mille er nemlig så støl etter all ridningen i vinterferien, det er nesten så jeg lurer på om hun har strekt noe, for jeg har aldri sett henne ha så vondt før. Tenker derfor det er greit med en liten pause.

Ønsker dere alle en superduper søndag!

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#interiør #utpåtur #hverdag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg