I am in heaven! Stua er ferdig!

Åhhh, nå kan dere tro jeg koser meg i oasen min, ble det ikke fint?

Tenk, nå er stua ferdig, vel i alle fall nesten. Det gjenstår kun å male noen få lister samt å bytte ut frontene i på TV-benken, men det haster så absolutt ikke. Jeg er så superfornøyd nå, så happy over dette varme fargesprakende sluttresultatet, og kan ikke få takket min kjære mann og hans medhjelper nok over å ha fått det her til. 

Det hele startet med en gryende idé når jeg var ute og spiste med venninnene mine for en stund tilbake, da jeg falt pladask for palmeblad tapeten på noen av veggene der. Satte selvsagt himmel og jord i bevegelse med å finne ut hvor det gikk an å få tak i den, og etter mye frem og tilbake, litt feillevering, men allikevel kjempegod service, var den til slutt endelig i hus. Brede, mannen til venninna mi og en skikkelig handyman av en kar, kom Bjørn Erik til unnsetning og hjalp han med å fornye den gamle strieveggen, og dagen etterpå var altså den lekre palmeveggen på plass.

Det som så smått begynte med å male taket hvitt, resulterte altså i en helt ny stue, og jeg er så happy. Alle kriker og kroker er vaska ned og hele sofaen også for den saks skyld, så nå gleder jeg meg til seine kvelder i go´kroken. Grønt er jammen meg herlig, dere!

 

Nå skal vi hive oss i Twisyen og fleke utover i stallen hvor Mille har gjort avtale med ei om å ri allerede klokken to i dag. Det er godt å være tidlig ute på disse onsdagene, for i ettermiddagen skal Mille være ferdig dusja og klar for å møte støttekontakten sin Mari også. De treffes stort sett hver bidige onsdag, og disse møtene er noe av det største Mille ser frem til hver bidige uke. Bare det å få ta bussen aleiene frem og tilbake til byen, er stort, og det gleder et mammahjerte.

Skrives igjen i morgen, dere, da fra Mille og min sin lille mini-tur til Oslo.

Klem Nina

 

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

7 kommentarer

Siste innlegg