Drømmedag ❤

Det er egentlig uinteressant å høre hva en 50-åring (bare 34 dager igjen) synes om superduoen, Marcus og Martinus. Det de framfører er jo nemlig ikke musikk laga for sånne godt voksne damer som meg, men jeg må innrømme at jeg blir sjarmert. Ikke bare er 16-åringene høflige og utrolige ydmyke der de byr opp til en forrykende festkveld, de får ungene våre til å slippe seg skikkelig løs for en stakket stund.

Mille forguder gutta. I fem år har hun fått med seg hver minste lille ting de har prestert og kan alle låtene til punkt og prikke. Med stylet hår, og M&M jakke og hettegenser, stilte hun opp presis når dørene åpent på Spektrum. Vi hadde ikke trengt å være der to timer før konsertstart, for vi hadde seteplasser, men det var ikke akkurat vanskelig for meg å være med på Mille sin tankegang om at det her var viktig for henne. Hun trengte å nyte hvert bidige minutt.

Langt, langt oppe under taket satt vi, og hadde all verdens oversikt over heile bøtteballetten. Fansen tøyt inn fra alle kanter, og etter to timer,  når oppvarmings DJén Anis Don Demina var ferdig med å servere oss all listepopén, eksploderte det på scenen i pyro, og plutselig stod hele 17 artister klare for å underholde oss. Jeg synes en og en halv time gikk alt for fort, særlig når en opplever at tid og sted står stille, at minsten er i drømmeland. Lykkelig og glad til tusen 

 

Nå venter vi jentene på at mommo skal besøke oss, før vi vender nesa vår hjem til Stavanger igjen. Hjem til helgekos, men gode venner og familie.

Ønsker dere alle en riktig god helg, nyt den!

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#mammablogg #hverdag #barn #konsert #marcusogmartinus

2 kommentarer
    1. Så fint dere har hatt det Nina! Det er kos med mor-datter tid, jeg fikk flash-back til da Andrea og jeg var på konsert sammen for første gang i 2007 – Gwen Stefani var helt rå og Andrea og jeg har minne for livet ! Så kul Mille var med rosa hår ! Der er kule begge to 😉 Klem C

    2. Cecilie: Må innrømme at det er stas å ha ei lita mini-venninne å dra på opplevelsesturer i sammen. Gøy med gutta også, på fotballkamper i London, men det er noe eget å dra på tur med disse jentene. Tenk, vi har begge fått shoppa bukser, og det er ikke dagligdags 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg