Kinodate ute i det fri!

Happy Saturday, folkens!

Da var vi tuppene vel hjemme i Stavanger igjen. Det skjer fint lite denne helgen, vi skal kun kose oss og slappe av, men et og annet besøk og en luftetur med killerdogen blir det selvsagt tid til.

Vet dere hva jeg setter veldig stor pris på? At jeg har en del venner rundt meg som er mye mer impulsive enn meg, og som drar meg og den lille flokken min med på alt mellom himmel og jord. I dag stod det utekino på agendaen takket være årvåkne jenter, og selv om ledda var stive og nok hadde trengt litt hvile og ikke minst varme foran peisen, hang vi oss med.

Filmen som skulle vises, var fjorårets suksess “Askeladden” som vi selvsagt hadde sett, men det spilte ingen verdens rolle. Det viktigste var å være sosial, og ikke minst komme oss ut i frisk luft. Jeg hadde heller ikke sett venninnen min Andrea på en evighet, så dette var kjærkomment.

Lørdagskosen, altså snoperushet, unnagjorde jeg på torsdag, men med energibar, appelsiner og mengder med vann, holdt jeg ut alle fristelsene rundt meg. For de venninnene mine hadde selvsagt pakka nistekurver til den store gullmedaljen, så det var med et nødskrik at jeg ikke sprakk, phuuu 
 

Guess what?! Nå kom det overraskelsesbesøk til Mille. Tre av klassevenninnene ringte på, så dere kan tro smilet går trill rundt på minsten her nå 

Loves from, happy Nina mor!

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#mammablogg #hverdag #barn #utpåtur #venner

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg