Stavanger på sitt beste!

What a day!

Det er på dager som det her, man kjenner at man virkelig lever. Jeg elsker våren i Stavanger, den kommer alltid tidlig, vel uten om i år kanskje, men for en fantastisk start på årets utesesong.

Mamma har funnet frem utestolene og sitter for øyeblikket og leser i solveggen, mens hunken og jeg pynter det eneste epletreet vi har. Nå er Litt over hundre fargeglade påskefjær surra fast, og hvis jeg er heldig henger de kanskje i fred til de blir bytta ut med alle flamingoene mine. Den mest lekne katten vår, Mia, har derimot funnet ut at dette er kjekke greier å jakte på, så det kan hende levetiden blir noe kortere enn først planlagt. 
 

Fresht, ikke sant?

 

Boring…

Kjekt!

Nå er koffertene endelig nede fra loftet, så nå skal jeg pakke bittelitt før mamma, Pippi og jeg skal ut på tur og hanke inn litt ris til den siste påskepynten. Det er helt drepen å være inne i dette fine været, men nå begynner det å nærme seg dere…kun to dager igjen til avgang.

Håper dere alle nyter dagen og at sola skinner like mye hos dere som den gjør her.

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

#hverdag #påske #barn

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg