Den amerikanske rivieraen, vakre Santa Barbara…

Hey, you!

Jeg er så fornøyd med reisefølget mitt. Det er ikke en ting han ikke vil være med på, men når det er sagt, så er vi egentlig ganske så like der. Mye er planlagt på forhånd, men det tas også impulsive valg.

I går fant vi senga tidlig, for en gangs skyld. “Helt om natta, helt om dagen” fungerer dessverre ikke, og siden vi har en hel haug av ting vi fortsatt har lyst å gjøre, må vi ta et par rolige dager innimellom slaga. Gradestokken har krøpet opp mot 30 etterlengta varmegrader nå, og da sier det seg selv at man må sette ned tempoet et par hakk.

På dager som det her, hvor jeg føler meg frisk og rask, og er superklar for nye spennende sprell, er det godt å et innlegg klart. Så da skrur vi tiden litt tilbake dere, og tar en titt på en av favorittbyene mine. 

Santa Barbara, Amerikas riviera, var enda en nydelig surfeby vi måtte innom. Det å spasere langs strandpromenaden og etterhvert ut på piren, gjør noe med en. Igjen kom vi i prat med hyggelige folk, og jammen ble jeg tilbudt fiskestanga til en også. Med tanke på at han nylig hadde fått en hai, og selv om den var nokså liten, takket jeg pent nei. 

På dette tidspunktet, ble onepiecen pakket bort. Gradestokken viste “grei” norsk sommer, så det var på tide å finne frem 50 faktoren. Glamfaktoren ble også hentet frem, og det kilte i magen, for Hollywood var neste stopp. Man veit jo at kjendisene bor der, men at man skulle få se og hilse på et par av dem, var vel mer enn jeg hadde forventet. Jeg “starstrucked”? Ohhh, yes!

 

Kisses and hugs from “hu Nina-mor”

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

#reise #amerika #ferie #santabarbara #highway1

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg