Det er din dag i dag ❤

I dag fyller mannen med det enormt store hjertet 46 år (jada, det stemmer at jeg en gang var på barnerov)!

Jeg kan med stolthet endelig si at jeg har hengt med deg halve livet, og bedre halvdel kunne jeg vel egentlig ikke fått. Du er klippen og tryggheten min, og sist men ikke minst en skikkelig kjekkas. Joda, det stemmer at jeg faktisk fortsatt får sommerfugler i magen av å tenke på deg, jeg går visstnok aldri lei. Vel, jo litt, særlig når du spiser fuglefrø i fire timer nonstop, men jeg har vel mine greier jeg også…

Jeg har skrevet side opp og side ned om at minstemannen seiler i medvind for tiden, og det gjør jammen meg du også. Jeg trenger ikke å gå så langt tilbake i tid og tenke på hvor tungt det var for deg å miste jobben din under den såkalte “oljekrisa”, men som vanlig ga du aldri opp. Du kjempet og sleit deg gjennom et vanskelig år, men stod opp for deg sjøl, og kom seirende i mål til slutt. Offshorelivet tok en brå slutt, men jeg tror aldri jeg har sett deg mer fornøyd enn det du er i dag. Du kapret drømmejobben, på en arbeidsplass hvor jeg ser du skinner og det fortjente du virkelig!

I dag skinner sola for deg Bjørn Erik, og tenk, hele ungeflokken kommer for å feire deg. Gratulerer så mye med dagen, takk for at du er min 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg