Pause…

I går var jeg nødt til å ta en pause i fra bloggen, for jeg våknet dessverre opp med ei Mille med hele 39,3 i feber. Jeg luktet allerede lunta da jeg skypet med henne fra London dagen i forveien, men jeg forutså ikke at det skulle gå så fort nedover.

Mille er ikke like ofte syk nå som før, men når hun først blir det, rammer det henne hardt. Det var derfor viktig å få henne til legen så fort som mulig. Det var så vidt jeg klarte det, men hun karret seg med og godt var det. For det vokste hvitt belegg opp fra halsen hennes, og crpén viste hele 124. Kraftig halsbetennelse var et faktum, så det var ingen tvil om at hun var nødt å begynne på Apocillin så fort som mulig.

I dag ligger Mille strak på sofaen i mørket. Vi har stengt sommeren ute, for den varmen vi opplever nå gjør bare vondt verre. Hun er derimot utrolig flink til å være syk. Vel, hun nekter å spise noe, men drikker noe hver gang jeg ber henne om det og tar gladelig medisinen sin og smertestillende.

Så her blir det lite “sprell” fremover, vi tar rett og slett en liten pause.

Håper dagen er god mot dere, klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg