Vi gleder oss over de små ting…

God fredag, dere 

Her hjemme er det fremskritt. For første gang i natt, trengte ikke Mille smertestillende, og ikke hostet hun noe særlig heller. Hun sov i hele elleve timer, og var helt feberfri når hun kom ruslende ned for litt siden.

Jeg registrerer at folk har begynt å klage på varmen nå, og det er jo helt så sinnsykt, spør du meg. Ja, jeg skjønner at det for noen er uutholdelig å sitte inne på et kontor med tredve varmegrader, men det finnes jo enkle løsninger for det også. Selv så lager vi gjennomtrekk, og skulle det bli “verre” hentes viftene ned fra loftet. 

Det har til nå vært umulig for Mille å bevege seg fra sofaen eller senga, men jeg fikk henne med meg på en liten tur ut på verandaen i går kveld. Dyra i huset elsker nemlig varmen, de flytter seg med sola, så jeg tenkte det var på tide å kjøle dem ned. Pippis synes imidlertid ikke det var noen særlig god idé. Dukkerten i salatbollen ble en rask affære, og var vel egentlig over før den hadde begynt. Det var mye mer stas å rulle seg i håndkle etterpå, og ikke minst se raketten Mia sparke seg ut av den planlagte dukkerten Mille hadde for henne.

De dyra våre er nok ikke noe særlig glade i å bade, men de hadde nok godt av å kjøle seg ned…og vi fikk oss en god latter 

Må jeg?

Nei, dette gidder jeg ikke!

Din tur, Mia!

Ehh, nei, tror ikke det…

Da tar vi helg, dere. Slapper av i skyggen her hjemme, og satser på at snuppeline kommer seg på beina i løpet av helgen. I kveld eller i morgen tidlig, kommer Bjørn Erik hjem, og da er planen min å komme meg ut til hesten vår Sol og se til at alt står bra til med henne. Fôrverten vår Maren har gitt meg daglige oppdateringer om at hun storkoser seg i det fine sommerværet, og det har vært godt å vite at hun er i trygge hender.

Ønsker dere alle en super solrik helg, og til dere som er på vei til årets første sommerfestival i Sverige, Rock on!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg