Skrulla meg!

God kveld i stugu, dere!

Her i heimen sliter vi fortsatt med at minsten ikke er helt frisk, så hun har holdt seg inne i dag, mens Bjørn Erik og jeg har rydda i boden. I tillegg har vi begynt å planlegge sommerferien, en ferie vi i utgangspunktet ikke skulle ha, men som allikevel kan bli en mulighet. Vi har plutselig barnefri i alle de dagene Mille skal til mommo i Oslo og på Frambu, så da frister det veldig å finne på noe sprell.

Å endevende og ta ut alt i boden som vi har samla på siden gutta var små, ble en heldagsjobb, men når det først var gjort og man sitter igjen med en hel bil full av søppel og ikke minst en hel del rekke ting som mellomstemannen Pelle kan få tilbake, er det jo bare å juble. Boden har aldri sett bedre ut, nå er alt på stell der inne og i tillegg fant Bjørn Erik et par poser med verktøy han har leita etter i en evighet. Selv så fant jeg Flamingoen min, det var faktisk derfor jeg begynte å rydde, så for aller første gang i år, fikk den lufta seg…i jacuzzien. 

Jajaja, jeg veit det er barnslig og teit å ta med seg en stor oppblåsbar flamingo i det da lille bassenget, men jeg lengter altså sååå etter å få bade litt i dette nydelig været. Pippi var kanskje ikke like begeistra, men hun begynner vel å bli vant til alle sprella mine. Det var nå allikevel herlig med en dukkert…

God natt, kjære dere 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg