Happy girl ❤

God kveld, igjen.

I dag  fikk Mille prøve ut halv dag på skolen. Det er nemlig litt stusselig i disse spennende “snart ungdomsskole tider” å ikke være til stedet der alt skjer, og siden klassen skulle på kino siste halvdel av dagen, sendte jeg henne avgårde med smertestillende innabords og lomma full av Strepsils. Det gikk ganske så bra, for det kom ei veldig fornøyd og sprudlende jentunge hjem et par timer seinere.

Jeg tror Mille rett og slett ble friskere av å komme seg ut blant folk igjen, så etter litt hvile hjemme, gikk turen videre ut til stallen, og ettermiddagens  sprangtime. Lite visste hun at vi hadde en ganske så stor overraskelse på lur til henne der. Hun har i to år ønsket seg eget “stevneskap”, noe hun egentlig ikke har behov for. De stevnene hun deltar på er kun i nabolaget, så det går fint å frakte tingene hennes løst i bilen vår, men jeg skjønner jo at det er stas å ha det “alle andre” har. Neida, alle andre har ikke dette, og vi har diskutert mye frem og tilbake om hun kanskje skulle få det som en kombinert bursdag- og julepresang, men nå fikk hun det altså allikevel. For om to måneder skal hun reise på egenhånd på rideleir med egen hest, uten de trygge vante rammene rundt seg, og heller ingen til stede som kan hjelpe henne å holde orden på alt utstyret hun skal ha med seg. Nå har hun derimot ingen unnskyldning på å ikke ha alt på stell. Det er god plass til alt utstyret hun trenger å ha med seg, så dette var stas. Det kom noen gledestårer 

Tenk det, da dere, for aller første gang, fant jeg Sol liggende å sove på beitet i dag. Jeg har aldri opplevd dette før, hun har alltid sovet stående, men det er altså motbevist i dag. Jeg fikk komme helt inntil henne og kose masse, før hun synes jeg var for plagsom og derfor reiste seg.

Ha en fortsatt god kveld!

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg