Stolt mamma ❤

God fredag, dere!

Jeg er selvsagt stolt av alle de tre trollungene mine, men i dag er det mellomstemannen Pelle som fortjener litt ekstra oppmerksomhet. Han ble nemlig tilbudt 100% fast stilling i barnehagen han har vært vikar i siden han sluttet på skolen, og det dere er altså så flott, en stor bragd. Som mamma er jeg sååå happy og det hadde jo vært kjekt å lagd en liten markering rundt dette, men Pelle har egne planer. Jeg fikk derimot haia han inn i bilen på vei hjem fra jobben hans og gitt han litt jodlevann og is, og selvsagt fikk han igjen vite hvor umåtelig stolt og glad jeg er på hans vegne. 

Når det er sagt, så må jeg også få nevne at barnehagen er ganske så heldig de også da. Det er klart vi mammaer fremsnakker ungene våre, men jeg mener virkelig at de som får Pelle med seg på laget, har skutt gullfuglen. Han er god med ungene, rolig og snill og ikke minst pliktoppfyllende. Et godt valg for de små som trenger gode forbilder rundt seg. Så kjære Pelle-mann, gratulerer så mye med fast jobb, du er god!

God helg!

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg