Vi ligger litt lavt i terrenget med solbrentheten vår…

God morgen ☀️

I går ble det tidlig kveld på oss ellers så livlige natteravnene, og hadde jeg planlagt litt bedre så hadde jeg fått med meg soloppgangen. Den missa jeg med noen få minutter, men det er gudskjelov mange feriedager igjen å ta av, så det er fortsatt en mulighet til å få den med seg.

En ting er i alle fall sikkert, når de ellers så bleike kroppen våre får noen få solstråler på seg, selv med faktor 30 og 50 møysommelig påsmurt, blir vi griserosa på et blunk. Vi har selvsagt gått til innkjøp av en parasoll, men det bades og vraltes en del, og så har jo jeg også en greie med at jeg aldri vil hjem. Den aller beste tiden på stranda er fra fem om ettermiddagen og utover. Det minskes drastisk med folk, og roen som senker seg da, er helt himmelsk. We just love it, men kroppene våre tåler det rett og slett ikke.

Når dagene derfor blir noe i overkant lange på stranda, må vi ta noen reale pauser fra den dagen derpå. Litt dumt, for da blir vi noe i overkant rastløse, så da må vi ut å gå, finne på noe. Det fine med Sitges by, er at den består av mange små trange gågater, med restauranter og butikker overalt. Det å shoppe orker jeg rett og slett ikke, det har jeg gjort nok i år, men det er utrolig koselig å bare gå rundt å nyte alt og alle. Vi hadde glemt et av de ti-talls backgammon spillebrettene våre hjemme, og klarer oss egentlig ikke uten, så da tok vi beina fatt, på jakt etter et nytt et.

Bjørn Erik og jeg sender alltid kort med litt slibrig motiv hjem til et par utvalgte venner som vi veit tåler det. Disse kortene var ganske så enkle å få tak i på 80-tallet, men er omtrent umulig å oppdrive i dag. Ikke særlig enkelt her i Sitges heller, men vi fant da noen til slutt. Mon tro om venninnene mine kommer til å trykke på play-knappen utallige ganger…

Vi spiller altså backgammon hele sommeren, og som regel skiller det kun et par poenger mellom oss mot slutten. Årets start var derimot ganske så frustrerende synes Bjørn Erik.

Love you all 💕

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

#ferie #spania #sitges #sommer

2 kommentarer
    1. Sååå kjekt å følge bloggen din Nina = Norges beste , men de flotteste bildene ! Hilse masse til Poppe og kose dere masse i Sitges <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg