Home

Heihei 🐈

Jeg pleier som regel ikke å like å komme hjem etter en ferie, men man kan jo ikke klage når man kommer hjem til like fint vær her som i “saiden”. Det er nesten ørlite bedre, for luften virker mye friskere her hjemme.

De som satte mest pris på å se meg igjen, var selvsagt Pippi og Mia. Pippi tissa seg ut herfra til evigheten, så hun er nå nybada og Mia klagde noe enormt i form av å mjaue og følger nå etter meg overalt. Det er nesten som å ha sin egen heiagjeng, skikkelig koselig.

Ellers så har eldstemannen vår Dennis bursdag i dag. 27 år og fortsatt like sjarmerende som den gangen han så lyset for aller første gang. Jeg synes nå det er litt uvant å ikke få gitt de store gutta mine en klem på den store dagen lenger, men de har blitt noen opptatte herremenn, som reiser like mye som oss for tiden. Dennis feires i Danmark, les gjerne bloggen til Kristen her, og kjenner jeg duoen rett blir det fest fra morran til kveld.

Tenk, nå er jeg mamma til en 27 åring…

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#sommer #katt #hverdag #juli

4 kommentarer
    1. Evelin: Ferien var selvsagt veeeldig annerledes enn den pleier å være, men så absolutt å anbefale av og til. Håret har nok kommet for å bli, for det er enklest å ha det sånn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg