Sykehusbesøk, hagearbeid og ny enhjørning…

Hei igjen, godtfolk!

I dag fikk vi gode nyheter på sykehuset. Crpén til Mille er nede i 48 og urinprøven er ikke på langt nær så elendig som den har vært. Hun er fortsatt en slappfisk og noe irritabel siden hun må holde seg i ro, men nå vet vi i alle fall at det går den riktige veien. Nå skal hun gå på antibiotikakuren i ti dager, og for sikkerhetens skyld kommer vi til å ta en blodprøve igjen etter endt kur.

Legen fortalte oss at det er helt normalt å være litt utafor i denne sykeperioden, for det er en seig infeksjon Mille har fått og den slår en ut til man er helt frisk igjen. Jaja, tid har vi nå i alle fall nok av, og vi skal nok klare å finne på små koselige ting innimellom de rolige timene i sofaen. Høyest oppe på ønskelista til Mille nå, står det å få lov å besøke Sol igjen, og jeg tror nok hun skal få lov til det om et par dager. 

Ellers så har jeg skiftet ut alle de døde blomstene i de åtte store pottene mine. Mellomstemannen vår Pelle var ikke noe særlig på den vanninga når vi var bortreist, så hagen var et nokså trist syn når vi kom hjem. Jeg ser ikke noe vits i å bytte ut alt, tror heller jeg rydder vekk de små pottene for sommeren, men det hjalp betraktelig å få litt freshe farger kjøpt inn, eller fresht og fresht fru Blom, grønt ble det nå i alle fall.

Det ble forresten shoppa svært lite i Barcelona nå, men noe av det jeg likte best var den nye enhjørning skåla mi. Bjørn Erik fnøys og mente det var et askebeger, helt sikkert fordi han mener jeg ikke trenger mer dill dall her hjemme. Damen i butikken var uansett helt enig meg om at dette ikke var et askebeger men verdens søteste snopeskål, sant det dere?

Pelle, du Pelle du er ikke grei når du ikke vanner blomstene til na mor…

Nytt og fresht!

En liten pause i all lukinga.

Sjekk ut den nye hekken bak der, vokser skikkelig for tiden.

Min nye prydgjenstand, en enhjørning snopeskål, elsk!

Fortsatt god søndag, dere!

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

#mammablogg #barn #hage

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg