Størrelsen 3XL fra Kina er fortsatt alt for lite!

Heihei.

Ja, da har hu mor shoppa billigkjole fra Kina igjen. Jeg brukte tre uker på å bestemme meg for å kjøpe den, nervøs for å bruke et par hundrelapper (ærre mulig å være så teit) på en kjole som kanskje ikke samsvarte helt med annonsebildet. Ehhh, jeg burde nok ikke ha brukt så lang tid på å ta det endelig valget, for det tok nesten (hold dere fast) fire måneder før den endelig dukket opp i postkassa.

Jaja, gjort var gjort, kjøpt var kjøpt, og plutselig var den altså her. I aller største størrelse 3XL, som skulle tilsvare en XL European size. Ehhh, jeg veit nå ikke helt om det stemte. Ikke slang den løst og ledig rundt meg, og ikke var den så lang heller. Fargen og stoffet var derimot helt knæsj, loved it, så jeg var sånn passe fornøyd.

Den var altså ikke så gæli allikevel, egentlig verdt sine hundre og syttifem kroner. Passet ypperlig på bakgårdsfesten i går, og sikkert seinere på varme sommerkvelder…

Kjolen skulle altså egentlig se sånn ut…

Ha en finfin lørdag, dere, vi fyker utover i stallen!

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg