JAAA, da har jeg fått meg hengekøye i stua!

Happy Saturday, dere!

Tenk, da var den altså oppe. Hengekøya som ble anskaffa for en stund siden, men som har vært reine marerittet for Bjørn Erik, siden det var helt umulig å finne bjelkene eller stendere i taket. Vi klagde nemlig på taket når det ble bygd, det sprakk, og vi fikk derfor nytt tak som ble lagt rett oppe på det gamle. Stenderfinnerapperatet klarte ikke å måle den tykkelsen, så da var gode råd dyrbare. Råd fikk vi, så tusen takk, løøøve you all!

Han far fikk det altså til til slutt, og jeg jubler. Jeg synes altså det er så morsomt, og interiørmessig så ble det ikke så gæli heller. Glir rett inn med bjørkeskogen og med resten av det grønne og ville. Var først litt redd jeg måtte fjerne soveplassen til Mia (den yngste katten), men på siste bilde ser dere at den passer fortsatt inn. 

Nå gleder jeg meg til å ta meg en “fem-minutter” på den nye yndlingsplassen min. Jeg skal også hente frem reiselykta og hente ned go´boka mi. Nå skal det altså køyes støtt og stadig!

Se dere, jeg kan se heile sulamitten av TV´n fra kosekroken min.

Hengekøya og selve opphenget skal tåle 200 kg, og jeg hadde gledet meg til å dele gode stunder med Mille oppi her, men Bjørn Erik nekter plent. En av gangen!

Her har jeg som sagt romstert litt igjen, og som dere ser, Mia sin tumleplass glir fint inn her.

Ha en fortsatt fin lørdag dere!

Klem, Nina 🌻

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg