“To-do”-lista tar aldri slutt…

Hallaisen, dere!

Nå endevender vi huset både inne og ute. Vi har laget en “to-do” liste, som ingen ende tar, men når alle man er med, er det faktisk litt gøy. Vel, jeg er vel egentlig ikke så god på de fysiske tingene, så ikke la dere lure av det første bildet under her, det var kun en to-sekunders greie, som endte raskt, men vi er nå i alle i gang med en del forfallende arbeid, som krever litt pirk og tålmodighet.

Jeg eeelsker å jobbet etter lister og jeg ble faktisk litt overraska over at Bjørn Erik også liker å jobbe etter det. For meg er det nesten litt orgasmisk å stryke over hver bidige ting man har gjort, jeg rett og slett digger det. Så da er det bare å brette opp ermene dere, eller ta på seg brillene blir det vel, for nå skal jeg sitte å dytte inn hver bidige maske i sofaen som katten vår Mia har dratt ut. Jeg vet ikke helt om jeg får det til, men det er lov å håpe.

Happy søndag videre dere!

Sofaen er ikke mange åra, men Mia har allerede klart å sette stygge spor i den. Tenkte å ta baksiden på en tykk stoppenål og forsøke å dytte inn maskene igjen.

Alle plantene inne skal gjødsles og “lukes”.

Det er ikke bare bare å få opp en hengekøye i taket. Nå er de sparkla og første malestrøk er allerede unnagjort.

Vi fjernet et bed her i fjor, men eldstekatten vår Lala bruker fortsatt plassen som sin do. Nå har vi raka vekk all driten, og lagt hønsenetting over.

Trappa er ferdig!

Teppene blir banka og rensa.

 

 

For dere som ennå ikke har stemt, please do 💕

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg