Easy, peasy lemon squeezy!

Hei igjen, dere!

I dag kom Mille hjem med et lass av bøker som trengte bokbind. Dere kan derfor tro jeg var glad for at jeg i fjor impulsshoppet boksokker på nettet, en varm solskinnsdag under palmene på Bali. Jeg husker jeg hadde ganske så dårlig samvittighet etterpå, over å ha fleka så mye unødvendig penger på denne lettvinte løsningen, jeg synes de var alt for dyre i forhold til vanlig bokbind, men i dag takker jeg dumheten min.

Ikke bare gikk arbeidet unna på nullkommaniks å tre disse sokkene på, Mille gjorde alt selv. Nå som åttendeklassing synes hun også det var helt unødvendig med merkelapper på, siden alle bøkene ligger sortert etter fag i fargeglade permer, så på femten minutter var bunken med bøker fiks ferdige og klare. Hvorfor vat ikke denne geniale idéen funnet opp for enogtyve år siden, da første mannen debuterte på skolen? Det hadde søren meg spart meg for mange trøtte kveldstimer…

🌸Nina 🌸

Det er forresten fortsatt mulig å stemme meg fram, hvis du ikke har gjort det ennå 💕

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar
    1. Jeg hadde samme følelser da disse boksokkene kom, synes det var så teit og unødvendig, men jommen sa jeg smør! Det er jo det smarteste jeg har sett. I går sydde jeg til og med bokbind til barna, av voksduk. Ble kult, men ikke så smart igjen fordi de passer jo kun til den boken og ende mer jobb enn papir. hehe men ja gøy likevel!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg