Klesvalg etter form og humør…

Jeg har shoppa fra Kina…igjen.

Det skjer som sagt svært lite på hjemmefronten for tiden, så høydepunktet er gjerne at postmannen stikker innom. Neida, i dag har jeg faktisk klart en tur til byen for å få festivalpasset mitt til helgen, vært på besøk hos venninnen min Andrea og klipt to av tre unger og sist men ikke minst vært i møte med læreren til Mille. Det er søren meg bra til meg å være, så nå skal det bli godt å slenge seg i hengekøya med et rykende ferskt ukeblad. Det kom forresten i posten det også, for nå har jeg blitt så gjerrig og lat at jeg ser mitt snitt til å spare noen kroner ved å abonnere på det også. Slo til på et supertilbud, kunne rett og slett ikke la være.

Klesvalget for tiden gjenspeiler formen min, alt ser ut som store telt. Vel, nå er ikke formen min som en telt da, for det er jo ikke mulig, men ingenting skal i alle fall stramme. Lett, ledig og stooort skal det være, så ikke rart ukas mottatte “telt” falt i god jord. 

💕Nina 💕

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg