Loppis tid!

God kveld, dere!

Gubben er i garasjen og fikser og trikser mens Mille-mor er på klubbhuset med nye klassevenninner. Selv så er jeg ennå litt satt ut etter helgens strabaser, så tempoet går tregt her hjemme i et par dager til. Vel, jeg har nå vært i stallen i dag og stelt med “gullet” som har fått nye sko, og i tillegg har jeg hjulpet Mille med “Loppis” prosjektet sitt.

Om to uker skal det nemlig være stort loppemarked i stallen, og siden det er Pride og bestis sin 50 års dag for meg den helgen, har Mille gjort dette til sin egen greie. Hun skal selge alt av ting hun ikke har brukt for i salrommet sitt (litt nølende der), og deretter alt annet mellom himmel og jord, overflod som vi ikke lenger trenger. Hun synes dette er ganske så spennende, for hun må som sagt gjøre dette på egenhånd. Hun skal få låne den store kalkulatoren og pengeskrinet mitt, og så skal hun også reklamere for at folk kan vippse rett til papsen. Neida, ingenting går til papsen, alt av inntekter blir lommepenger Mille skal få bruke i oktober på Oslo Horse Show. 

Først må hun uansett ta tak i den kjedelige jobben. Finne lopper i heimen, vaske det og sette prislapper på alt. Jeg hjelper henne selvsagt litt, men stort sett klarer hun det meste selv. Frem til den store loppis-dagen har vi blitt enige om at hun skal finne frem fem ting hver dag som vi kan kvitte oss med. Altså litt hver bidige dag, så vi slipper å stresse så mye dagen før. Lurt, ikke sant?

Se hvem som hermer etter mammaen sin og bruker matolje som shining.

Godt brukte ridestøvler 10,-. Det er vel helt innafor?

🌻Nina 🌻

Med jevne mellomrom håper jeg det er greit at jeg minner dere på at det fortsatt er 72 dager igjen å stemme meg frem i av mammablogg-awarden nedenunder. Det går forresten kun an å stemme en gang. For dere som ennå ikke har gjort det, please trykk deg inn på banneret under her og bla nedover til du finner finner bilde av meg med en katt og hund i i hver arm 💕

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg