Tuppen, lillemor og dronninga Lisa 💕

God søndag, dere!

I dag våknet jeg opp med et stort smil om munnen, glad og fornøyd over gårsdagens kveld med bestis. Tonje sin femtiårsgave til meg, var nemlig et storslått måltid nydelig mat med bobler, med en storslagen avslutning på konserthuset med favorittartisten vår Lisa Nilsson.

En perfekt opplevelsesgave fra begynnelse til slutt. Tonje og jeg har nemlig et meget spesielt forholdt til dronninga Lisa. Låtene hennes har vært med oss på mang en opp- og nedtur. Det er nemlig noe helt spesielt med tekstene hennes, så levende og sanne, så vi to tuppene satt og grein oss gjennom de første sangene. Helt lattelig egentlig, men den dama der klarer å formidle kjærlighet og smerte på en så vakker måte at man blir reint trollbundet hver bidige gang man tar seg tid til å lytte på henne. 

Tonje og jeg fikk altså endelig kvalitetstid i sammen igjen. Den var etterlengta og sårt trengende. Vi har nemlig ikke sett hverandre på over to måneder, og det er egentlig en stor skam siden vi tross alt bor i samme by. Ferier, jobb, familie, hest og helse har hatt førsteprioriteten, og det har dessverre gått litt utover det gode forholdet vårt. For det skal dere vite, når Tonje og jeg først er i form til det, og kommer i sammen, da er vi uovervinnelige.

Det fine er at vi om en liten uke, skal henge sammen igjen. Da er det nemlig Tonje sin store jubileumsdag, og den skal selvsagt opp og frem. Gode venner fra Oslo, Moi og Stavanger skal møtes i skjønn forening, og jeg gleder meg noe sykt allerede. Jeg setter derfor utrolig stor pris på at vår koselige feiring i går, stoppet etter endt konsertopplevelse. Vi valgte å dra hjem, fine i formen etter å ha gomlet i oss yoghurt is og cheeseburger på fortauskanten, og undertegnede var faktisk i seng før midnatt. Slettes ikke dumt, siden vi skal møtes til lystig lag om så kort tid 💕

Ønsker dere alle en fortsatt fin søndag 🌻

 

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg