Venninnetreff i stallen…

Wow, 16 grader og skyfri himmel ☀️

I dag tok jeg med meg alt av digg i skapene her hjemme og møtte to av venninnene mine og deres barn i stallen. Jeg tror de også hadde tatt med seg rubbel og bit hjemmefra, for jeg følte vi døtta i oss noe konstant i hele dag. Det er langt over middagstid her hjemme, men jeg troe rett og slett vi skipper det i dag.

Min minstemann Mille er snart tretten år, og venninnene mine sine barne et par år mindre, og de har alltid gått utrolig bra i sammen. Det kan kanskje ha noe med at vi mammaene også går så godt i lag, at stemningen alltid er god når vi treffes.

Gleden over å ha egen hest er ekstra stor når man får lov å dele den med noen. Alle jentene fikk regelrett ri så lenge de orket, og jeg tror det gikk et støkk gjennom venninnene mine når de så hvor flinke de har blitt siden sist de red på Sol. Det var ikke mange minuttene jeg trengte å instruere dem om den snille islandshoppa vår, før de satt som noen tenkte lys og klarte seg helt på egenhånd. Det var som om hesten skjønte at hun måtte være ekstra snill i dag, ta hensyn og roe ned tempoet for en gang skyld.

Det er så deilig med disse venninne dagene, de nytes så til de grader. Litt rart å tenkte på at vi tidligere jobbet i utebransjen, mens vi i dag heller nyter hverandres selskap i en stall omgitt av unger og dyr på alle kanter 💕

Det er ikke bare jeg som har falt pladask for Twisyen, venninnen Monika har også lagt sin elsk på den og skaffet seg en…

– Nina –

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar
    1. Så utrolig koselig dag, og jentene må jo være i lykkerus! Håper jeg får blitt ponnimamma en dag, om det blir for han jeg venter nå eller en fremtidig får tiden vise. Fra ei hestejente til en annen, det er ingenting som å ha sin egne store firbente venn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg