På jakt etter den deilige stillheten ute i det fri 🍂

God kveld, dere!

I dag burde jeg egentlig vært effektiv og holdt meg til planen om å være hjemme å ordne til reisen Mille og jeg skal ut på i morgen, men jeg klarte rett og slett ikke å motstå fristelsen av å rømme i fra alt.

Like ved stallen ligger det flere flotte vann med fine turstier rundt, og i dag lokket altså dette mye mer enn å begynne å pakke kofferten. Det straffer seg selvsagt nå, kofferten står uåpna ennå den, så jeg er nødt til å brette opp ermene snart og juve løs på oppgaven.

Jeg var egentlig på leiting etter fine høstmotiver i dag, og stillheten, men ble regelrett dratt mot sporene etter sommeren i stedet. Det er faktisk helt sprøtt hvor grønt det er overalt ennå, og jammen finner man ennå både hestehov og andre fargerike blomster.

Forundringen var stor når ei av damene rundt meg plutselig tok av seg klærne og la ut på svøm. Ja, det var dugelig varmt der jeg stod i ullklær og under turklærne, men å bade hadde ikke falt meg inn. Det morsomme er at jeg ikke turde å ta bilder av henne, synes det er litt frekt uten å ha spurt først, men sannelig kom hun ikke med på et av bildene allikevel.

“By the way”, Twisyen har blitt pimpa ennå mer opp…

🍂Nina 🍂

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg