Endelig på tur igjen!

God lørdag, dere!

I dag har jeg har gedigne sommerfugler i magen. Jeg har i en evighet nå sagt at det er over et år siden jeg har vært på hesteryggen, så nå tror jeg vi kan si at det nærmer seg et og et halvt. Nå skal jeg derimot til pers, men det fine er at jeg har med meg bestis Tonje ved min side. Hun fikk nemlig ridetur av meg til jul, i fjor altså, så da er det vel sannelig på tide at hun får innkassere den.

Vi skal ikke ut til Leikvoll denne gangen og ri der i trygge omgivelser, men dra hele veien ut til Jofrid, til hun som trente Sol like før vi kjøpte henne. Odelsjenta har gården sin idyllisk ca. 45 minutter unna med bil, fortsatt i Sandnes kommune, og jeg må si jeg er i hundre her jeg sitter nå og venter på at klokka skal nærme seg avreise. Mille-mor er hos Hege denne helgen, så etter endt ridetur går turen videre til vår Sol. Denne dagen handler derfor kun om hest, hest og atter hest, og selvsagt masse god kvalitetstid med bestis.

Timmi er endelig kommet på besøk igjen 🐾

Far i huset har kjøpt seg film…

Ønsker dere alle en herlig lørdag!

 

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg