Vi har stengt verden ute for et par dager…

God kveld, kjære dere.

Jeg trodde først at Mille var blitt litt bedre i dag når jeg så henne i morges, men det tok dessverre ikke lange tiden før feberen herjet igjen. Så da var det å trekke for lamellene i stua, og stenge resten av verden ute og lenke seg til sofaen.

Det er ekstra kjedelig å være syk akkurat i dag, for i stallen i kveld er det pyntet og ordnet til randen for et gigantisk Halloweenparty. Mille gikk glipp av i fjor også pga sykdom, og at hun igjen skulle være så uheldig i år også var maks uflaks.

Nå får vi tiden til å gå mellom “riene” (hun får noen skikkelig smerter som slår henne helt ut) ved å se på “71 grader nord”, “Charterferie” og sist men ikke minst favoritt programmet vårt “RuPaul´s Drag Race”. Jeg har tatt på meg t-skjorta med RuPaul på for anledningen, og forsøker så godt jeg kan å holde humøret til sjuklingen. Det er ikke så enkelt, for hun skulle så gjerne ha vært i stallen nå, men kjenner jeg Helle rett så ordner hun til fest igjen til neste år. Oddsen for at man er syk tre år på rad kan vi vel si er minimal, så jeg håper jeg klarer å holde ord om at hun garantert skal få gå da.

Ønsker dere alle en finfin lørdagskveld! 

Mille spiser ikke en ting for tiden, kun litt utvannet eplejuice i ny og ne.

Bjørn Erik har bakt igjen, og vært og levert et stort fat med kaker til de i stallen.

Det var egentlig ikke så fint å ha bjørketrærne festet til planker både oppe og nede i taket, så Bjørn Erik fjernet plankene og festet dem til kroker i taket i stedet. Det ser nesten ut som stokkene svever.

Siste kveld med Timmi, litt trist, men vi får helt sikkert se han igjen.

– Nina –

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

   

#syktbarn #interiør

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg