Det går fremover…

Hei igjen, kjære dere.

Vi holder fortsatt stand her på sykehuset, men ting ser litt lysere ut. Vel, akkurat nå fikk Mille plutselig feber igjen og utslettene i ansiktet dukket også kraftig opp igjen, så hun falt på en måte litt sammen og sovnet igjen. Det er vaktskiftet, men jeg regner med at de kommer innom og sjekker tilstanden henne igjen så snart byttet er ferdig.

Mille klager fortsatt over vondt hals, og alle dagene uten mat har satt sitt preg på henne, men prøvene hun har tatt viser helt klart en forbedring. Crpén er nede i 79 og nyreverdiene helt fine. Det eneste vi venter på er en tilbakemelding på dyrkingen av urinen hennes. Med andre ord, dette en stor lettelse for oss alle, for hvis jeg skal være helt ærlig med dere, så synes jeg det denne gangen har vært noe i overkant tøft for den lille jentungen vår. For første gang så har jeg rett og slett latt være å legge ut bilder av henne her, for hun ser altså så medtatt ut. Jeg tror aldri jeg fysisk har sett henne så syk før, og slike bilder er det rett og slett ikke noe kjekt å dele. Hun er så sliten, så tappet med energi, men jeg håper litt egg, en kopp kakao, to glass vann, litt kylling og brokkoli (yndlingsgrønnsaken hennes) er med og hjelper til at ting nå snur til det bedre 💕

Klassen har sendt henne “god bedring”-video og jentene i stallen et kort med fine hilsninger i.

 Klem fra optimistisk mamma Nina 💕

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

#barn #syk #sykehus

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg