“Alltid to”, har allerede passert 10.000 visninger!

Hei igjen, kjære dere.

Den tilbakelagte uken har som sagt vær noen helt utenom det vanlige. Vi som familie har konstant vært inni i vår egen lille boble, bodd på sykehuset full av bekymringer, mens resten av verden har gått sin vante gang. Det som stort sett alltid skjer når vi må sette livet på “hold”, er at planlagte store begivenheter går i vasken. Dere aner ikke hvor lenge Mille har gledet seg til at “Alltid to” videoen som omhandler henne, endelig skulle få se dagens lys. Man skulle kanskje ikke tro at dette var noe å glede seg til, siden tårene alltid kommer snikene når videoen ruller på skjermen og den vi er så glad i selv bidrar til å gjøre historien så levende, men vi håper og tror at det viktige budskapet når ut til flest mulig folk, at denne åpenheten ikke er forgjeves.

Vi har som sagt hatt litt blanda følelser rundt dette, for sårere tema må man vel leite lenge etter. Når det i tillegg er selvopplevd, er det ekstra tøft.  Vi hadde uansett for lengst bestemt oss for å stå løpet helt ut så det var bare å puste med magen og vente i spenning på hvordan låta og videoen ville bli mottatt.

På selve release dagen, var vi invitert til en intimkonsert i byen, hvor låtskriver og sangartist Marianne Sund blant annet skulle feire sangen sin. Vi var egentlig lenket til sykehussenga til Mille, men storebror Pelle steppet inn, så Bjørn Erik og jeg fikk oss et par timers pause. Jeg kan med hånda på hjerte si at dette var noe av det mest private og nære jeg noensinne har vært med på. Det å få en klem av helt ukjente mennesker med tårer i øyekroken, ble plutselig mye sterkere enn det jeg først hadde trodd. Det ble mye sterkere å møte folk som bryr seg om deg og din lille familien ansikt til ansikt, enn å gjemme seg bak tastaturet som jeg vanligvis gjør. Jeg var altså så mentalt utslitt etter denne kvelden, det var så mange vonde følelser som kom opp til overflaten igjen. Jeg tror jeg sippa på annen hver låt Marianne sang og det var jeg ikke aleine om 💕

Ord fra Marianne, litt om låten:

“Rett etter Halloween høsten 2017 så jeg en video på Facebook, publisert av Nina, en mammablogger som skriver bloggen Nina sprell levende. Det var et rop fra et mammahjerte til alle der ute som måtte høre på. Om hennes datter som satt og ventet, og håpet på at noen skulle svare henne på spørsmålet; Skal vi gå halloween sammen? Og ingen svar kom. Jeg tok frem gitaren, og innlegget fra Nina ble raskt til låten «Alltid to». En låt om å være litt annerledes, ikke dårligere eller bedre, bare ikke helt som alle andre, og om det å bli stående på utsiden. Nå er «Alltid to» innspilt hos Jørgen Manke (Skambra studio og 360 music). Nina, hennes mann Bjørn Erik og datteren Mille har gjennom flere år vært åpne om utfordringer jeg tror mange kan kjenne seg igjen i. Nå har de også stilt opp i musikkvideoen og blitt ansiktet utad for «Alltid to». Jeg kan ikke få sagt nok hvor mye dere imponerer meg!”

🌸Nina 🌸

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#mammablogg #ståutenfor

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg