God helg!

Jabadabadooo, helg jo!

Det skal bli så deilig med noen fridager på hele gjengen et par dager nå, og det er helt herlig å se at lille snuppeline virkelig er på bedringens vei. Hun klarte seg utrolig bra i stallen nå nettopp, så i morgen får hun være der alene igjen. Vi må selvfølgelig gå etter henne og sørge for at hun kler på seg godt og ikke fryser, for hun har allerede glemt hvor kipt det var å være så syk over så lang tid.

Nå roper derimot flokken på meg, vi skal på kino med tante Tonje, så helgen kunne jo ikke startet bedre. Sendere mange gode fredagsklemmer, kos dere!

 – Nina –

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

4 kommentarer
    1. godt å se at jenta er i god form igjen 🙂 vi gikk rett forbi dere ved Burgerking i kveld… tenkte jeg skulle stoppe dere , men fikk meg ikke helt til det … tror datteren vår hadde lurt fælt om mammaen stoppet fremmede folk på gata 🙂

    2. Hei på deg du har kjempefin blogg vil du se på diktene mine ❤️ Å hjerne følge meg på Min vei 😊 du har verdens fineste blogg eit godt innlegg ❤️ Ha ein fin dag videre😊 vil du følge diktene mine på ferden 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg